S mobilem po stopách výkopových prací. Brno spouští šifrovací hru, která představí chystané projekty

Obhlédnout, co se chystá nového, procvičit si myšlení a ještě se projít. Brněnský magistrát tyto aktivity spojil v šifrovací hře s názvem „Brno, co není“. Hra má fungovat jako kampaň zaměřená na projekty, které se teprve připravují nebo budují.

Vedení města včera představilo první ze čtyř částí hry, k níž je zapotřebí jen chytrý mobilní telefon. Tato etapa nese název Šoférův gordický uzel a představuje přeložení tramvajové trati z ulice Dornych na Plotní. Další kola či témata bude magistrát postupně odkrývat po dvou týdnech, finále hry je naplánované na začátek června.

 Organizátoři cílí především na mladé obyvatele a návštěvníky Brna. Vhodná je také pro rodiny s dětmi. Kampaň „Brno, co není" chce oslovit zhruba půl milionu lidí a je také součástí projektu Kopeme za Brno.

Kdo by se chtěl šifrovací hry zúčastnit, najde podrobnosti na webových stránkách, kde je třeba se zaregistrovat. K prvnímu stanovišti vedle Galerie Vaňkovka stačí dorazit s dvou až pětičlenným týmem a chytrým telefonem. Každé stanoviště označuje infopanel s detaily o konkrétním projektu.

Šifrovací hra "Brno, co není" se hraje pomocí chytrého mobilního telefonu.

Na čtyřech stanovištích budou lidé v týmech o dvou až pěti lidech luštit hádanky a šifry, které je posunou dále, a to vždy s pomocí aplikace v mobilním telefonu.

Šifrovací hra "Brno, co není" se hraje pomocí chytrého mobilního telefonu.

Při plnění úkolů sbírají body a 100 nejúspěšnějších týmů postoupí do finále, které se uskuteční 3. června. Podle organizátorů si finalisté odnesou vtipné a zážitkové ceny. Nejrychlejší z prvního kola budou moct navštívit dispečink Brněnských komunikací nebo potrubí pod Dornychem a Plotní.

Šifrovací hra "Brno, co není" se hraje pomocí chytrého mobilního telefonu.

Hru magistrát spustí v noci z pátku na sobotu, takže už o víkendu mohou na trasu vyrazit první luštitelé. Organizátoři by považovali za úspěch, kdyby se do hry zapojilo zhruba 500 týmů. Město Brno bude celá kampaň stát přes dva miliony korun.

autoři: ska , tip
Spustit audio

Související