V Modrých Horách vyrostly kiosky na informace
Vinaři z Velkých Pavlovic a dalších čtyř okolních obcí lákají turisty s použitím nejmodernější techniky. Svoje potenciální zákazníky z řad návštěvníků takzvaných Modrých hor oslovují přes dotykové informační kiosky.
Velký panel s kontaktní obrazovkou naleznou turisté ve Velkých Pavlovicích, Bořeticích, Němčičkách, Vrbici a Kobylí. Jednoduše se tak dostanou ke všem informacím, které jsou jinak k dispozici jen na internetu. „Infokiosek funguje jako takový zjednodušený počítač,“ vysvětluje velkopavlovický místostarosta Zdeněk Karber, „návštěvník se tak hlavně dozví, které místní vinné sklepy jsou momentálně otevřené.“
„Do projektu se zatím zapojilo asi sedmdesát vinařů,“ upřesnil místostarosta, „je to pro ně totiž výhodné. Můžou tak většinu vína prodat sami ve vlastním sklepě a nemusí ho vyvážet někam do vinoték.“
„Vybudování moderního systému vyšlo na více než čtyř i a půl milionu korun,“ prozradil projektový manager DSO Modré Hory Přemysl Pálka, „92% jsme ale dostali formou dotace od Evropské unie.“
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
Politoložka Smejkalová o české levici: Neustále bojuje o legitimitu své existence, je těžké se prosadit
-
Paříž prý kvůli olympiádě odváží z centra migranty a bezdomovce. ‚Je to dobrovolné,‘ brání se úřady
-
‚Nemůžu dostat úsměv z tváře.‘ Seemanová v rozplavbě vylepšila český rekord na sto metrů motýlek
-
Jak se chovat ve vedrech? ‚Hodně pít, nepřejídat se a zůstat ve stínu,‘ radí lékař