V Modrých Horách vyrostly kiosky na informace

30. květen 2014

Vinaři z Velkých Pavlovic a dalších čtyř okolních obcí lákají turisty s použitím nejmodernější techniky. Svoje potenciální zákazníky z řad návštěvníků takzvaných Modrých hor oslovují přes dotykové informační kiosky.

Velký panel s kontaktní obrazovkou naleznou turisté ve Velkých Pavlovicích, Bořeticích, Němčičkách, Vrbici a Kobylí. Jednoduše se tak dostanou ke všem informacím, které jsou jinak k dispozici jen na internetu. „Infokiosek funguje jako takový zjednodušený počítač,“ vysvětluje velkopavlovický místostarosta Zdeněk Karber, „návštěvník se tak hlavně dozví, které místní vinné sklepy jsou momentálně otevřené.“

Velkopavlovický městský úřad

„Do projektu se zatím zapojilo asi sedmdesát vinařů,“ upřesnil místostarosta, „je to pro ně totiž výhodné. Můžou tak většinu vína prodat sami ve vlastním sklepě a nemusí ho vyvážet někam do vinoték.“

„Vybudování moderního systému vyšlo na více než čtyř i a půl milionu korun,“ prozradil projektový manager DSO Modré Hory Přemysl Pálka, „92% jsme ale dostali formou dotace od Evropské unie.“

autor: hon
Spustit audio